Perquè OSN tramiti un producte, el comprador ha de signar i completar el full dobertura de fitxa de client. No es pot donar d'alta sense la informació necessària i l'autorització per al tractament de dades segons la Llei de protecció de dades.
Les instal·lacions d'OSN estan obertes de dilluns a divendres, de 09:00 ha 14:00 hi de 15:00 ha 18:00 h. Atenem telefònicament al (+34) 977 134 700. info@osn.es i tramitar comandes a la nostra botiga B2B, shop.osnseals.com, les 24 hores.
La comanda mínima és de 2€ per producte (línia d'albarà) i 10€ per albarà (import total sense IVA i sense despeses de transport). El mínim de cada albarà que es tramiti serà de 10€, encara que prèviament s'hagin tramitat altres productes.
La nostra botiga online B2B és només per clients que ja tenen compte obert amb OSN i fan un mínim de compra anual de 5.000€. Tots els clients en general poden consultar igualment la disponibilitat de productes accedint com a convidat però no podran veure els preus ni tramitar comandes.
Els compradors poden fer consultes o comandes per correu a info@osn.es, al (+34) 977 13 47 00, per WhatsApp al (+34) 633 58 00 52, o en persona a Avinguda Masets, 35, PI Els Masets, 43719 Bellvei (Tarragona), de dilluns a divendres, de 09:00h a 14:00 hi de 15:00 a 18:00 h.
L'empresa no es responsabilitza per errors a comandes sense constància escrita.
Les confirmacions de comandes per correu electrònic es consideren acceptades si no es notifica el contrari.
Les comandes fetes per telèfon o WhatsApp requereixen una adreça de correu electrònic per a la confirmació.
OSN recomana enviar comandes i consultes per correu electrònic; no es tramitaran comandes telefòniques sense número de comanda i adreça de correu.
Fem enviaments a ports pagats i EXW a tot el món. El client pot sol·licitar enviaments amb ports carregats a la factura a través d'empreses com DHL, Fedex, Nacex i MRW. També podeu organitzar recollides a ports deguts, sent MRW, NACEX i DHL les úniques amb recollida diària.
L'horari de lliurament és de dilluns a divendres de 16h a 18h. Oferim lliurament gratuït al centre de Barcelona (Carrer Ali Bei 51) de 10h a 14h per a comandes realitzades abans de les 17h del dia laborable anterior. Consulteu opcions d'enviament urgent (serveis 08:30h, 10h, 14h o lliuraments el mateix dia a Catalunya).
Tots els nous clients hauran de pagar per avançat les comandes. Enviar el justificant de la transferència permetrà enviar el material el mateix dia si està en estoc. OSN retornarà el pagament pel mateix mètode en cas derror o devolució.
Els clients habituals poden optar a pagament ajornat de 30 dies, amb l'autorització prèvia de l'asseguradora Crèdit i Caució.
Les comandes que requereixin fabricació o transport sol·licitat pel client s'han d'abonar per avançat i poden tenir despeses en cas de cancel·lació.
El client disposarà de 15 dies naturals després de la data de compra per tornar els seus productes sense justificació, sempre que no hagin patit cap dany (ni el seu embalatge en cas de productes originals).
No s'acceptaran devolucions sense el número d'autorització prèvia del departament de Vendes d'Organització de l'Organització de l'Organització d'Organització Organitza Organització Organització Organitzades Organitzacions (UN), que s'haurà d'indicar al paquet. Les despeses de transport de la devolució seran assumides pel client i l'empresa abonarà el material un cop rebut i verificat. Passats els 15 dies naturals, no s'acceptaran devolucions.
No s'acceptaran devolucions de rodaments desprecintats, ni de juntes tòriques ni de fil tòric un cop tallat.
OSN compta amb un departament de qualitat que soluciona incidències immediatament. Si hi ha errors de tramitació o preparació del material, l'empresa assumeix els costos de substitució. Encara que no hem experimentat errors de qualitat en anys, OSN cobrirà les despeses de refabricació i reemplaçament si passessin.
En casos de demora o pèrdua del paquet, el departament de Vendes col·labora amb el client, proporcionant informació sobre l'enviament, contactant amb l'agència de transport i tramitant la comanda de nou si cal. Tot i això, OSN no es responsabilitza de danys o retards causats per les agències de transport.
A OSN oferim preus nets per garantir sempre el millor preu. No proporcionem tarifes a causa de les fluctuacions del mercat i la variació de preus segons la quantitat. moment.
Les ofertes de OSN són vàlides per 30 dies, excepte per a productes en estoc, que són vàlides per 30 dies llevat de venda Si una oferta supera aquest termini, contacteu amb el departament de Vendes per verificar-ne la validesa. només s'accepten de forma expressa, sol·licitant al client un número de comanda.
El client pot anul·lar ofertes sense càrrec si el material està en estoc i no ha sortit de l'OSN. Si el material ja va ser recollit pel transportista, es pot sol·licitar una devolució segons lapartat de devolucions. Les ofertes acceptades no es poden anul·lar si són a termini, llevat que el client assumeixi les despeses de cancel·lació.
OSN està certificada amb ISO 9001 i treballa amb fabricants IATF 16949. Informem sobre el país d'origen i els codis aranzelaris de tots els nostres productes. Registrats a IMDS, realitzem controls dimensionals segons UNE-EN 10204.
Per a les indústries farmacèutica i alimentària, proporcionem documents com certificacions FDA, NSF, d'al·lèrgens, Reach, WRAS, UL, i AED.
També gestionem el procés de PPAP, lliurant mostres i la documentació necessària per a homologació.
Personalitzem el packaging per adaptar-nos a les teves necessitats i etiquetem tots els articles amb el teu número d'article fins i tot amb codi de barres. Només cal que ens indiqueu les especificacions per a cada producte.
OSN facilitarà les fitxes tècniques, els dibuixos tècnics i les fitxes tècniques dels materials per als clients que hagin confirmat o realitzat la comanda d'un producte.
OSN facilitarà tota la informació necessària relativa a la data de fabricació d'un producte per als clients que sol·licitin algun dels certificats de control dimensional previstos a la norma UNE-EN 10204.